Hoe kan ik mijn bestelhistorie zien?
Om uw bestelgeschiedenis te bekijken, moet u ingelogd zijn. Klik op 'Mijn account' en vervolgens op Bestellingen.
In de bestelgeschiedenis vindt u een overzicht van al uw online en offline bestellingen. Als u op "Bestelling bekijken" klikt, vindt u alle informatie voor de door u geselecteerde bestelling.
U ziet de artikelen in deze bestelling, het bestelnummer, de besteldatum, het afleveradres, de betaalmethode en het totaalbedrag van de bestelling.
Hiernaast kunt u artikelen opnieuw bestellen of toevoegen aan een lijst.
Vanuit de bestelgeschiedenis kunt u uw bestelling ook volgen via Track & Trace en de status van uw bestelling bekijken.
Er zijn tien statussen in de bestelhistorie:
- In beoordeling: de bestelling wordt op dit moment gecontroleerd.
- Bevestigd: we hebben uw bestelling ontvangen en zullen deze verwerken.
- Wordt verwerkt: de bestelling wordt op dit moment verwerkt door ons magazijn.
- In afwachting van voorraad: een of meerdere bestelde artikelen zijn niet op dit moment niet op voorraad
- Verzonden door externe leverancier: dit artikel wordt rechtstreeks door onze leverancier verzonden. Daarom zijn er geen track & trace-gegevens beschikbaar.
- Bestelling is onderweg: de bestelling heeft het magazijn verlaten en is onderweg naar u.
- Gedeeltelijk verzonden: een deel van uw bestelling is verzonden.
- Geannuleerd: uw bestelling is geannuleerd.
- Verzonden: uw bestelling is verzonden.
- Voltooid: uw bestelling is voltooid.