Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar deze nog niet ontvangen. Hoe komt dit en wat kan ik doen?
Het is mogelijk dat u een e-mail van ons verwacht om uw wachtwoord te resetten of uw bestelling te bevestigen, maar dat deze nog niet in uw inbox is gearriveerd. Er zijn verschillende factoren die dit kunnen veroorzaken. Om te beginnen kan het helpen om het volgende te controleren:
- Ten eerste is het belangrijk om te kijken of het e-mailadres dat gekoppeld is aan uw account overeenkomt met het adres waarop u de e-mail verwacht te ontvangen. Dit geldt vooral als u meerdere accounts bij ons hebt met verschillende e-mailadressen.
- Daarnaast is het de moeite waard om te controleren of u specifieke e-mailregels hebt ingesteld voor uw inbox die deze e-mail kunnen omleiden naar een andere map dan uw inbox.
- Het kan ook zijn dat ons e-mailbericht is aangemerkt als spam of in uw map met ongewenste e-mail terecht is gekomen. Als dit het geval is, helpt het om de e-mail te markeren als "Niet ongewenst" of "Rapporteren als geen spam" en info@online.vikingdirect.be aan te merken als vertrouwde afzender.
- Als geen van de genoemde punten op u van toepassing is, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we andere oorzaken kunnen onderzoeken.