Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Bel ons: 038 605 252

Bel support


Maandag - Vrijdag van 8 uur tot 6 uur

*Let op: voor bellen naar een vaste lijn wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Oproepen vanaf mobiele telefoons kunnen variëren. Neem contact op met uw provider voor meer informatie over de exacte gesprekskosten.

Klantenservice

Klantenservice

nl
Selecteer uw taal
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

Place an order today to unlock your cashback from our partner! (per their T&Cs)

Ik mis een deel van mijn bestelling of mijn gehele bestelling. Wat kan ik doen?

Klik op bestelhistorie en selecteer de juiste bestelling met "details weergeven". Daar kunt u zien of een item mogelijk niet beschikbaar is. Artikelen die worden verzonden vanuit de leverancier kunnen een langere levertijd hebben.

Wanneer GLS de track & trace code vrij geeft, zal deze informatie voor u per artikel beschikbaar zijn door op "Details bekijken" te klikken. U kunt ook op "Bestelling volgen" klikken om het pakket op de website van de vervoersdienst te volgen, of via "Details weergeven" om een statusoverzicht te zien.

Neem contact op met onze klantenservice als volgens de bestelhistorie het artikel is verzonden, maar u heeft het niet ontvangen.

Live Chat

Werkdagen 9 - 5 u.

Stuur ons een bericht

Neem contact met ons op

038 605 252

Werkdagen 8 - 6 u.

Klantenservice & Feedback

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.

×