Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Bel ons: 038 605 252

Bel support


Maandag - Vrijdag van 8 uur tot 6 uur

*Let op: voor bellen naar een vaste lijn wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Oproepen vanaf mobiele telefoons kunnen variëren. Neem contact op met uw provider voor meer informatie over de exacte gesprekskosten.

Klantenservice

Klantenservice

nl
Selecteer uw taal
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

Place an order today to unlock your cashback from our partner! (per their T&Cs)

Kan ik bestellen met een adres in het buitenland?

Factuuradres in het buitenland:

Wanneer u een bestelling wilt plaatsen met een factuuradres in het buitenland, kunt u dit aangeven bij het creëren van het account. 
Selecteer in stap 2 in het registratieproces bij factuuradres het juiste land voor uw factuuradres, door te klikken op "Nederland" en te scrollen naar het juiste land.
Voltooi het registratieproces en bestel vervolgens met een afleveradres in Nederland.

Factuuradres_buitenland

Afleveradres in het buitenland:

Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen bij Viking Nederland met een afleveradres in het buitenland.
Voor een bestelling die geleverd dienen te worden in het buitenland, kunt u in het betreffende land de bestelling te plaatsen. 
U kunt het voor u geschikte land selecteren door eerst op "Nederland" te klikken, rechtsonder op de homepage. Vervolgens krijgt u een flyout menu waarin u het juiste land kunt selecteren.

Live Chat

Werkdagen 9 - 5 u.

Stuur ons een bericht

Neem contact met ons op

038 605 252

Werkdagen 8 - 6 u.

Klantenservice & Feedback

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.

×