Kan ik mijn pakket volgen via Track & Trace?
Wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u van ons een e-mail met daarin een Track & Trace link. Via deze link kunt u uw pakket volgen.
U kunt de Track & Trace link ook vinden in uw bestelhistorie. Klik bij de betreffende bestelling op “Bekijk bestelling”.
U krijgt nu een overzicht van uw bestelling. U kunt in dit overzicht zien uit hoeveel pakketten uw bestelling bestaat en welke artikelen samen zijn verpakt in een pakket. Om meer Track & Trace informatie te zien, klik op “Volg uw bestelling”.
In een nieuw scherm opent zich een Track & Trace overzicht. In dit overzicht ziet u de verschillende pakketten uit uw levering, de items die verpakt zitten in het betreffende pakket, het opgegeven bezorgadres, de status van het pakket en een link naar de website van de vervoerder voor meer informatie.
Bovenin kunt u wisselen tussen de verschillende pakketten uit uw bestelling, door te klikken op de grijze button met het pakketnummer. U kunt op die manier snel de status van beide pakketten bekijken.
Producten verzonden door een externe leverancier:
Als een externe leverancier informatie over het volgen van bestellingen kan verstrekken, wordt u via e-mail op de hoogte gehouden van de leverstatus van uw bestelling. Daarnaast kunt u extra informatie vinden in uw bestelhistorie. Klik bij de betreffende bestelling op “Bekijk bestelling”.
U ziet nu een overzicht van de producten in uw bestelling. Wanneer een product wordt verzonden door een externe leverancier zal product in de kolom staan bij “Externe leverancier”.
Als u vervolgens klikt op krijgt u extra informatie, zoals de naam van de leverancier en het bestelnummer.
Voor sommige producten is er mogelijk geen trackinginformatie beschikbaar. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor informatie over uw levering.