Waarom heb ik een e-mail ontvangen met de volgende tekst: "De inhoud van uw winkelwagen is bewaard", terwijl mijn winkelwagen helemaal geen artikelen bevat?
Normaal gesproken ontvangt u deze e-mail van ons als u artikelen in uw winkelwagen hebt laten liggen zonder uw aankoop af te ronden. Soms ontvangt u deze e-mail echter ook als er geen artikelen meer in uw winkelwagen zitten.
Als u vaak winkelt met verschillende e-mailadressen, accounts of via verschillende apparaten of webbrowsers, kan het voorkomen dat de winkelwagen met artikelen erin alleen wordt opgeslagen op een ander account, browser of apparaat. Daardoor kan de winkelwagen leeg lijken als u op de link in de e-mail klikt.
We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Als deze situatie zich voordoet, kunt u zich op elk gewenst moment afmelden voor deze herinneringen door te klikken op de link onderaan deze e-mails, zoals op het voorbeeld hieronder. Verwijder simpelweg het vinkje voor "Persoonlijke aanbevelingen" en klik op "Voorkeuren opslaan".