Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Bel ons: 038 605 252

Bel support


Maandag - Vrijdag van 8 uur tot 6 uur

*Let op: voor bellen naar een vaste lijn wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Oproepen vanaf mobiele telefoons kunnen variëren. Neem contact op met uw provider voor meer informatie over de exacte gesprekskosten.

Klantenservice

Klantenservice

nl
Selecteer uw taal
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

Place an order today to unlock your cashback from our partner! (per their T&Cs)

Wanneer wordt mijn retourzending opgehaald?

Wanneer uw retourzending bij ons is aangemeld, wordt deze binnen drie werkdagen bij u afgehaald door onze vervoerder GLS. 

U kunt een artikel alleen retourneren wanneer het in goede staat verkeerd, niet gemonteerd is en in de originele verpakking. Wanneer de artikelen zich niet in een staat bevinden waarin ze opnieuw verkocht kunnen worden, kan het zijn dat de retourzending niet geaccepteerd wordt.

Zodra de retouraanvraag bij ons binnen is, vragen we u het pakket klaar te zetten, verpakt in de originele verpakking en in een omdoos, met daarbij een kopie van de factuur of pakbon. De bestuurder draagt zorg voor een retourlabel. U hoeft geen adreslabel aan het retourpakket toe te voegen.

Wanneer uw bestelling rechtstreeks door de leverancier is geleverd, zal deze ook zorgen voor de retour.

Let op: Op moment van afhalen krijgt u een retouretiket van de chauffeur. Bewaar dit totdat u uw creditnota heeft ontvangen. U hoeft geen adres op het retourpakket te noteren.

Live Chat

Werkdagen 9 - 5 u.

Stuur ons een bericht

Neem contact met ons op

038 605 252

Werkdagen 8 - 6 u.

Klantenservice & Feedback

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.

×