Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Bel ons: 038 605 252

Bel support


Maandag - Vrijdag van 8 uur tot 6 uur

*Let op: voor bellen naar een vaste lijn wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Oproepen vanaf mobiele telefoons kunnen variëren. Neem contact op met uw provider voor meer informatie over de exacte gesprekskosten.

Klantenservice

Klantenservice

nl
Selecteer uw taal
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

Place an order today to unlock your cashback from our partner! (per their T&Cs)

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt aangeboden?

Wanneer uw zending niet afgeleverd kan worden, laat onze vervoerder een 'niet thuis bericht' achter. Op de eerstvolgende werkdag wordt een tweede afleverpoging gedaan. 
U kunt aan de hand van dit bericht een nieuwe afspraak maken met onze vervoerder, zie hiervoor het niet thuis bericht. 
 
Omdat er getekend moet worden voor het pakket mag de chauffeur het pakket niet achterlaten. Wel mag de chauffeur het pakket achter laten bij de buren. 
U krijgt dan van GLS een bericht in de brievenbus met de benodigde informatie.

Wanneer u niet veel thuis bent, kunt u tijdens het bestellen kiezen voor een levering op een ander adres binnen België. Dit kan een privé- of zakelijk adres zijn.

Let op: voor artikelen gemarkeerd met ‘directe levering’ wordt verzending rechtstreeks uitgevoerd door de leverancier. Deze kunnen samenwerken met andere logistieke partners wat kan leiden tot verschillende processen bij afwezigheid.

Live Chat

Werkdagen 9 - 5 u.

Stuur ons een bericht

Neem contact met ons op

038 605 252

Werkdagen 8 - 6 u.

Klantenservice & Feedback

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.

×