Beheerders kunnen gebruikers deactiveren binnen een Viking-account. Dit kan bijvoorbeeld nuttig zijn als een gebruiker uw organisatie verlaat en u wilt voorkomen dat hij of zij bestellingen kan blijven plaatsen via uw Viking-account, maar op hetzelfde moment wilt u de bestelhistorie van dit gebruikersaccount niet kwijtraken.
Hieronder leggen we stap voor stap uit hoe u een gebruikersaccount kunt deactiveren.
Log in als beheerder bij uw Viking-account
U krijgt nu een overzicht van alle bestaande gebruikers binnen uw Viking-account.
U krijgt een overzichtspagina te zien met alle informatie over de gebruiker die u wilt deactiveren.
Een venster verschijnt waarin u wordt gevraagd te bevestigen dat u de gebruiker wilt deactiveren.
U keert terug naar de overzichtspagina van de gebruiker die u heeft gedeactiveerd voor uw Viking-account.
U hebt nu de taak voltooid om een gebruikersaccount te deactiveren voor uw Viking-account.
Klik hier voor hulp bij onderwerpen zoals mijn account, bestellen en levering. Of bel naar: 038 605 252
Werkdagen 09.00 - 17.00 u.
Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.