Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Bel ons: 038 605 252

Bel support


Maandag - Vrijdag van 8 uur tot 6 uur

*Let op: voor bellen naar een vaste lijn wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Oproepen vanaf mobiele telefoons kunnen variëren. Neem contact op met uw provider voor meer informatie over de exacte gesprekskosten.

Klantenservice

Klantenservice

nl
Selecteer uw taal
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

One business
One brand.

Welkom bij Viking

Beste klant,

Wij zijn blij u hier te verwelkomen. Als partner voor uw dagelijkse kantoorbenodigdheden kijken uit naar onze samenwerking. Naast dat we u telefonisch hebben gecontacteerd, en de e-mail die u heeft ontvangen over uw overgang naar Viking, geven we u hier nog meer nuttige informatie over uw Viking-account.

Omdat uw Office Depot-account nog maar beperkte tijd actief blijft, raden we u aan uzelf alvast bekend te maken met uw Viking-account en deze aan te passen aan uw persoonlijke wensen.

Pluk vandaag nog de vruchten van de vele voordelen bij Viking!

Met uw Viking klantnummer

kunt u op elk gewenst moment bij ons bestellen. U vindt uw klantnummer in de e-mail die u van ons heeft ontvangen.
Wij willen u vragen goed op te letten, welke optie u aanklikt onderaan deze pagina.
Heeft u nog geen Viking klantnummer ontvangen? Geen probleem, neem dan gewoon contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 070-211031.

Als u nog niet eerder een Viking-account heeft aangemaakt

doe dat dan nu. Registreer eenvoudig met behulp van het nieuwe Viking-klantnummer dat naar u is verzonden.
Het is belangrijk dat u het toegezonden klantnummer gebruikt om u online te registreren, zodat we u direct makkelijk herkennen.
Klik daarvoor op het blauwe veld en typ het klantnummer in het daarvoor bestemde veld om uw online registratie af te ronden.

Begin nu met winkelen in de Viking webshop!

Lees zorgvuldig wat voor u van toepassing is, en kies de optie die voor u van toepassing is.

Profiteer van de voordelen van Viking!

  • Geniet van toegang tot ons brede assortiment wanneer u maar wilt – elke dag, 24/7
  • Betere en makkelijkere zoekfunctie in de Viking webshop - zodat u in een oogwenk vindt wat u nodig heeft
  • Regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen, lage prijzen en speciale acties
  • Online bestelhistorie - hier vindt u al uw vorige bestellingen in één overzicht
  • Gepersonaliseerde inkooplijst met uw favoriete producten
  • Kostenbeheersing - Houd zicht op uw aankopen met specifieke fiatteringsprocessen
  • Organisatie - Definieer gebruikersrollen en bepaal budgetten en kostenplaatsen

Heeft u nog vragen?

Onze ervaren klantenservice zit klaar om al uw vragen te beantwoorden over bestellingen of uw Viking-account.
Icon Live chat
Werkdagen
09:00 - 17:00 u.
Icon Send message
Neem contact met ons op
Icon Call us
Werkdagen
08.00 - 18.00 u.

Veelgestelde vragen

Heeft u nog meer vragen? We hebben hier alvast een lijst met specifieke vragen en antwoorden voor u klaargezet.

Vragen over Viking als nieuwe zakenpartner

  • Welke voordelen heb ik als Viking-klant en wat verschilt van Office Depot?
    Viking heeft een zeer gebruiksvriendelijke webshop waar u meer dan 30.000 producten kunt vinden. Er is een zeer goede zoekfunctie en een inkt & toner zoekmachine die u snel een overzicht geeft van de cartridges of toners die u zoekt. Daarnaast biedt Viking u online verschillende diensten aan zoals het eenvoudig opnieuw bestellen van artikelen. U heeft toegang tot uw volledige bestelgeschiedenis en kunt persoonlijke lijsten met uw favoriete producten aanmaken in uw account. Wij bieden u regelmatig speciale acties en aanbiedingen aan, zoals Prijs King-items of gratis artikelen.
  • Hoe kan ik een nieuwsbrief ontvangen?
    Wanneer u zich voor de nieuwsbrief wilt aan te melden, klikt u op Schrijf je in voor onze e-mail updates. Vul hier uw e-mailadres in en optioneel uw klantnummer en klik op "Aanmelden".
  • Waar kan ik de algemene voorwaarden van Viking zien?
    U kunt de algemene voorwaarden van Viking vinden op onze website of in onze catalogus.
  • Waarom moet ik Viking mijn e-mailadres geven?
    We gebruiken e-mailadres om u regelmatig via onze Viking nieuwsbrief te kunnen informeren over speciale acties en dagelijkse aanbiedingen. Daarnaast gebruiken we uw e-mailadres om u een bestelbevestiging te sturen. Ook heeft u de mogelijkheid om uw factuur digitaal per e-mail te ontvangen. Wij leggen bij Viking grote nadruk op gegevensbeveiliging en u kunt er zeker van zijn dat uw persoonlijke informatie met de grootste zorg wordt behandeld. We sturen u geen aanbiedingen of promoties als u dat niet wilt.
  • Hoe kan ik mijn gratis artikel bestellen?
    Wanneer u een productnummer heeft voor een gratis product, kunt u het volledige productnummer in de zoekbalk ingeven, bijvoorbeeld AB1-23456789. Wanneer u het product voor u heeft, klikt u nu op "Verder winkelen". Wanneer u geen productnummer heeft, kunt ook een geschenk uitzoeken in onze Cadeau shop. Als u aan de voorwaarden voldoet, wordt het product automatisch toegevoegd aan uw winkelwagen. Let op: de voorwaarden voor het verkrijgen van het cadeau vindt u op de productpagina onder beschrijving en in de catalogus. Wanneer het voorwerp van uw keuze niet op voorraad is, wordt een vervangend product verzonden. Voor een gratis product geldt maximaal 1 per klant per bestelling. Deze actie geldt alleen voor zakelijke klanten.
  • Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
    Om zo snel mogelijk een antwoord op uw vraag te krijgen, raden wij u aan de veel gestelde vragen te raadplegen bij onze online klantenservice. Mocht u hierna toch nog vragen hebben kunt u met ons contact opnemen via: Onze openingstijden zijn: maandag t / m vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur.
  • Hoe registreer ik me voor Viking?
    In de envelop die u van ons heeft ontvangen, vindt u een visitekaartje waarop uw persoonlijke Viking-klantnummer staat vermeld. Met dit klantnummer kunt u online een account aanmaken. Wanneer u zich aanmeldt voor een online account, kunt u in stap 2/2 klikken op het blauwe veld: 'Heeft u eerder een bestelling geplaatst via de telefoon of fax? Dan kunnen wij uw gegevens ophalen'. Voer uw bestaande klantnummer en telefoonnummer of postcode van het factuuradres in en klik op 'Gegevens ophalen'. Van uw accountmanager heeft u de e-mail “Uw bedrijf blijft onze missie” ontvangen. Wanneer u geregistreerd bent bij Viking vindt u hierin uw gebruikersnaam en wachtwoord. Wanneer dit niet het geval is, vindt u in de bijgevoegde PDF uw klantnummer. Met dit klantnummer kunt u online een account aanmaken. Wanneer u zich aanmeldt voor een online account, kunt u in stap 2/2 klikken op het blauwe veld: 'Heeft u eerder een bestelling geplaatst via de telefoon of fax? Dan kunnen wij uw gegevens ophalen'. Voer uw bestaande klantnummer en telefoonnummer of postcode van het factuuradres in en klik op 'Gegevens ophalen'.
  • Ik wil mijn factuur betalen. Is het bankrekeningnummer van Viking anders dan het bankrekeningnummer van Office Depot?
    Ja, het bankrekeningnummer van Viking is anders. Bestellingen die bij Viking zijn geplaatst, moeten worden betaald op het volgende Viking-bankrekeningnummer: BNP Paribas Fortis IBAN: BE42 0018 5542 1454 BIC: GEBABEBB

Vragen over uw Viking account

Vragen over bijzondere voorwaarden en eerdere overeenkomsten

Klantenservice & Feedback

Klantenservice

Klik hier voor hulp bij onderwerpen zoals mijn account, bestellen en levering. Of bel naar: 038 605 252

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.