De makkelijkste manier voor het regelen van een retour, is door online een retourzending aan te maken.
We willen weten welke producten u wilt retourneren, de reden van retourneren en waar u de producten wilt laten ophalen.
Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is uw pakket op te laten halen bij postbus of afhaalpunt.
Laat ons weten hoeveel dozen of pakketten er opgehaald dienen te worden, zodat onze vervoerder het juiste aantal retouretiketten kan maken.
Wanneer u de bevestiging heeft ontvangen dat uw producten worden opgehaald, volgt u de volgende stappen:
Let op: onze vervoerder kan uw retourzending niet voltooien als het aantal pakketten dat u ons heeft doorgeven niet klopt.
Onze transportpartner streeft er naar uw producten op te halen binnen 3 werkdagen.
Producten die rechtstreeks door onze leveranciers worden verzonden, worden ook opgehaald door de leverancier. Hierdoor kan de periode tussen het aanmelden van uw retour en het ophalen variëren, afhankelijk van de leverancier.
Voor Meubels en andere omvangrijke of zwarte producten kan het moment van ophalen ook langer duren, omdat deze op via een andere weg worden opgehaald.
Klik hier voor hulp bij onderwerpen zoals mijn account, bestellen en levering. Of bel naar: 038 605 252
Werkdagen 09.00 - 17.00 u.
Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.